Bezorgen of afhalen

Veelgestelde vragen over bezorgen
1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
2. Kan ik een afspraak maken voor een aflevering?
3. Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bij elk product in de webshop staat aangegeven hoelang de levertijd bedraagt. Je ontvangt van ons daarnaast een orderbevestiging waarin wij de leverdatum van de artikelen melden. De voortgang van je bestelling kun je volgen via 'Mijn account'. Wanneer de status van je bestelling veranderd, krijg je daar automatisch bericht van.

2. Kan ik een afspraak maken voor een aflevering?
Sommige grote artikelen (zoals matrassen) wordt rechtstreeks door de fabrikant bij jou afgeleverd. Deze neemt binnen 2 weken na het bestellen contact met je op om een afspraak te maken voor het afleveren van je bestelling. Nadat je een dergelijk artikel hebt besteld, ontvang je een schriftelijke orderbevestiging. Overige producten worden met de koerier verzonden binnen de aangegeven levertijd. Een afspraak maken met de koerier voor aflevering is niet mogelijk.

3. Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kun je aangeven tijdens het bestellen. Je kunt een verschillend factuur- en afleveradres invoeren.